Ebbas dagbok

Alla inlägg under januari 2012

Av Ebba Eriksson - 30 januari 2012 19:51

Nytt år, nya möjligheter. Brukar det heta. Det är med stor nyfikenhet jag tar mig in i 2012. Vad som helst kan ju hända!!! 


Nyåret firades med fina flickor i London. Det var verkligen fantastiska dagar. Tänkte lägga upp lite kort därifrån så småningom. Därefter hade jag några lata dagar hemma med killen min. Drog på mig influensa gjore jag också, sådär lagom till skolstarten så min resa tillbaka till Umeå försenades med en vecka, men det gjorde inte så mycket då jag blev riktigt väl omhändertagen :) 


Nyårslöften kan jag tycka är kul. Jag brukar ge mig själv utmaningar. Tidigare år har jag haft som utmaning att jag ska ta alla galna chanser som ges mig. Kasta mig ut utan att vara rädd. Och vart har det fört mig? Jo till USA. Till Barcelona. Och till att starta ett eget företag som var en enormt häftig resa. Jag kommer fortsätta ha det som löften. Det gör livet mer spännande. Men jag har också lite kortsiktigare löften i år. Eller utmaningar kanske jag ska kalla det. 

-Jag ska gå en klätterkurs. 

-Jag ska prova nybörjar beachvolley. 

-Jag ska gå på yoga. 

-Jag ska dansa mer Lindy hop här i Umeå. 

Gott nytt utmanings-år till er alla! 

Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Skapa flashcards