Ebbas dagbok

Alla inlägg under februari 2012

Av Ebba Eriksson - 22 februari 2012 21:52

Hallååå??? alå alå alå.... Liveeet? et et et.... Vart är du? u u u 


Jag befinner mig just nu på en plats, långt bort fron denna värld. Mina fötter står ej längre på planeten jorden. Jag är i en bubbla. I en tentabubbla, skulle man kunna säga. Här vet ingen vad fritid är. Inte heller vad orden vila, slappa, lata sig, träna, städa, umgås med vänner eller laga mat betyder. I den här världen finns det en enda sak som är viktig. Ett enda mål och det stavas t e n t a. Vägen mot målet är plugg plugg och plugg. 


På fredag är stora dagen. Dagen med ett stort T. T som i Tenta. Den dagen kan liknas med domedagen. För då spricker bubblan och då kan jag få singla ner till jorden igen. Pånyttfödd. Då kommer jag tillbaka till det jag tror kallas "livet"!



Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards