Ebbas dagbok

Direktlänk till inlägg 23 februari 2013

Med risk för att bryta normer.

Av Ebba Eriksson - 23 februari 2013 13:17

Tentan gick bra igår. Riktigt bra. Kändes kanon faktiskt. Ibland känns det som att så får man inte säga. Man ska alltid säga att det kände sådär, jag hoppas jag blir godkänd, jag får nog ställa in mig på en omtenta. Men nej, så tänker inte jag tänka! Jag kunde svara på alla frågor och jag är helt säker på många av svaren. Jag ställer in mig på ett VG. Kaxigt, jag vet. Men varför kan man inte få vara nöjd med sin prestation, tro på sig själv och våga säga det när någon frågar? Det tänker jag göra, med risk för att bryta nomer. 

 
 
Nathalie

Nathalie

23 februari 2013 13:54

Rätt inställning! Jag skrev också tenta igår och det kändes grymt bra! ;)

http://www.nattanorberg.blogspot.com

Ebba Eriksson

23 februari 2013 16:16

Härligt!! :))

 
Ingen bild

mormor

23 februari 2013 23:13

Grattis ! Klart att det gick bra efter allt plugg. Låt axlarna sjunka och släpp hjärnan fri !!!Kram på dig !!

Ebba Eriksson

24 februari 2013 01:14

Kram mormor!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebba Eriksson - 29 mars 2014 12:00

Nytt namn på bloggen!    Kika in denna: http://ebbas30sekunder.tumblr.com     ...

Av Ebba Eriksson - 23 mars 2014 23:14

Nya tider kräver ny blogg!  Kika in: http://ebbamatildaeriksson.tumblr.com   Bloggen har jag döpt till "30 sekunder Ebba". Tanken är att jag ska lägga upp ett inlägg om dagen, men då kan det vara allt från bilder, videos, citat eller blogginläg...

Av Ebba Eriksson - 26 februari 2014 23:31


Varför kan jag aldrig komma i säng i tid?! Klockan blir alltid på fel sida om dygnet innan jag gjort klart allt som ska göras och kommit till ro för att krypa ner i sängen. Det är tur att jag inte är  beroende av en viss mängd sömntimmar, och det är ...

Av Ebba Eriksson - 25 februari 2014 23:07

Börjar känna att min praktik närmar sig. Snart blir jag en Stockholmsbrud! Och kanske även en dataspelsnörd... Ska bli himla spännande. Jag börjar längta till att få skapa mig en vardag på ett nytt ställe. Har gjort det ett antal gånger tidigare ...

Av Ebba Eriksson - 11 februari 2014 20:07


Ikväll jag jag varit inspirationsföreläsare på Venture cups kickoff i Umeå. Det var himla kul! Kring 50 personer var samlade för att lära sig mer om denna fantastiska tävling. Jag hoppas att många anmäler sig och får vara med på detta fantastiska äve...

Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Skapa flashcards