Ebbas dagbok

Alla inlägg den 11 november 2013

Av Ebba Eriksson - 11 november 2013 22:01



Vad skönt det är när man väl har bestämt sig. 

När dimman är borta och vägen är klar. 

Vägen är kanske inte rak. 

Men jag kan se nästa kurva. 




Jag var på yoga idag efter skolan. Ett svettigt yoga-pass för. Riktigt skönt. När jag låg där på avslappningen och lät tankarna fara dit de ville kom jag på en sak. Att ha vänner är som att ha en CD-spelare och jag är en CD-skiva. En CD-skiva är kanske fin att titta på men du kan inte lyssna på den utan en CD-spelare - fyller inte sin funktion liksom. En enda person blir så mycket mer tillsammans med vänner. ag blir så mycket mer tillsammans med mina vänner. Blir så mycket mer levande. Så mycket mer full av energi. Lite halvflummig liknelse, men jag var också lite mör och knasig i huvet efter huvudstående och svettig yoga i 55 minuter. 


Jag är tacksam för mina fina vänner - både på nära och långt håll!

Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards