Ebbas dagbok

Alla inlägg den 20 november 2013

Av Ebba Eriksson - 20 november 2013 23:36

     

Vi var kanske inte riktigt lika piffiga ikväll som vi var på denna bild, men minst lika starka! Jag och Maria på gymmet!


Vänner är mitt sätt att vila. Få energi tillbaka. 

Jag sa det till Maria ikväll, att jag vilar som bäst när jag är med människor jag tycker om! Så därför ger Maria mig extra mycket vila :)


För mig är det viktigt med egentid, tid då tankarna får hitta sin rätta plats, men det är minst lika viktigt med tid med vänner - då tankarna kan skjutas bort en bit och man kan vara här och nu i stunden. Jag är lycklig som har så många fina vänner; både nära, men också ett telefon eller skype-samtal bort. 

 

Jag och Maria har infört en ny tradition. En onsdagstradition. Först går vi på gymmet en timme, idag körde vi ett svidande benpass, och sen går vi hem och ser "Bonde söker fru" tillsammans samt snackar, skvallrar och myser. Perfekt mitt-i-veckan aktivitet. Något att se fram emot.
En energi-boost. 



Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards