Ebbas dagbok

Alla inlägg den 6 januari 2014

Av Ebba Eriksson - 6 januari 2014 00:23

Nytt år. Nya tag.

Jag tycker om nyår. Det är då det är dags att utvärdera året och smida framtidens planer.

2013 var året då jag....
... Skapade mig ett personligt varumärke genom att vinna flera priser i nationella entreprenörstävlingar, bl.a Venture Cup och Entreprenörsutmaningen.
... Hade fyra extrajobb och 100% studier samtidigt. Och klarade av det galant!
... Blev bättre på att lyssna på min kropp och veta när och hur jag måste vila. Har huvudet arbetat hårt måste även kroppen få sig en omgång!
... Var projektledare för Entreprenom vilket var fantastiskt kul och förgyllde min höst!
... Var med vid startskottet av UNOVO studentkonsulter.
... Hade en fartfylld vecka på dansbandsveckan på Öland och glada dagar i Göteborg.
... Hade en skön sommar med både jobb och skön ledighet.
... Reste till Norge med pappa.
... Hade fina dagar med mamma i Sundsvall.
.... Hade en mega-rolig weekend i London med bror och kusiner.
... Satte upp min enskilda firma och började utföra konsultuppdrag.
.... Hade festliga dagar och nätter i Åre med vänner.
... Började samla spontanpoäng tillsammans med Bea. (Och haft många trevligheter tillsammans med min fina vän!)
.... Och EN MASSA annat roligt med vänner och familj!!

Det allra bästa med 2013 är ändå alla underbara människor jag har mött och lärt känna under detta år! Min nätverk har expanderat och jag har fått mig många nya vänner som är så betydelsefulla för mig och jag vet att jag kommer ha dem kvar livet ut!

2014 ska bli det år som jag...
... Fortsätter skapa möjligheter istället för att vänta på dem.
... Fortsätter träffa nya människor.
... Blir bättre på att prioritera vad som är mest givande och vad mitt hjärta säger att jag ska göra.
... Skapar tid med mina vänner.
... Lär mig slappna av och skapa tydlighet mellan jobb och ledighet.
... Reser till Thailand med bästa Gbg-gänget!
... Börjar blogga igen.
... Flyttar till Stockholm mellan april-sept och sätter mig in i dataspelsbranschen.
... Fortsätta samla spontanpoäng (vuxenpoängen kan gärna vänta ett tag till).

2013 var ett fartfyllt, spännande, oförutsägbart år och jag känner på mig att 2014 blir minst lika bra!

Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards