Ebbas dagbok

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Ebba Eriksson - 11 april 2010 21:43

  

Fick just ett meddelande på telefonen att min Peter hoppar på flyget nu. Snart är han hemma hos mig alltså! I morgonbitti hoppas jag på att jag hinner träffa honom innan jag åker på jobbet och han till skolan. Jag var just upp i lägenheten för att fixa och trixa lite så att han blir lite överraskad när han kommer hem. :) 


Det känns lite fånigt att jag saknar honom så mycket som jag gör just nu. Vi klarade ju att vara ifrån varandra i 6 månader (med mer eller mindre jobbiga stunder) och jag går här och tror att jag ska ramla ihop av längtan snart av att bra vara ifrån han i 4 dagar.  Knäppt, men sant! 

Av Ebba Eriksson - 11 april 2010 20:09

Jobbat idag. Det gick riktigt bra. Dagen bara flög förbi. Vi var så fruktansvärt förberedda på att det skulle komma en massa folk att det nästan var fånigt. Det kom ganska mycket folk, men eftersom vi hela tiden låg minst tre steg före så flöt allt på mycket smidigt. Det var lite surt att det fina vädret kom precis idag eftersom jag har varit ledig i två dagar, men det är ändå positivt eftersom solen lyser så härligt in i växthustaket i restaurangen. 


Efter jobbet cyklade jag snabbt hem för att dra på mig löparkläderna och ge mig ut på min efterlängtade runda. Och vilken rund det blev! I över 1,5 timme. Det var så otroligt skönt och jag hade så mycket krut i benen. När jag beskrev rundan för pappa trodde han att det var ungefär 12 km. Jag sprang visserligen ganska långsamt. Det var otroligt skönt att jogga runt och njuta av barmark och vårsolen. 


  


Nu sitter jag och surfar runt och njuter av lite fin choklad- för det får man om man sprungit över en mil! :) 


  


Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards