Ebbas dagbok

Alla inlägg den 17 april 2010

Av Ebba Eriksson - 17 april 2010 00:21

  

Våra två hundar slöade på kökssoffan. Ser riktigt härligt ut. 

Jaffa coolt liggande och Zingo avslappnat sittande på armstödet. 

Dom ser ut att må bra va? :) 

Av Ebba Eriksson - 17 april 2010 00:10

Jobbat Långpanna idag, vilket betyder att jobba i 12 timmar. Fast idag kunde jag gå hem efter 10 timmar. Härligt att få lite fredagkväll hemma.


När jag kom hem var det fest. Halva Peters klass (kändes det som) var här och förfestade lite inför utgång på Tranan. Mycket trevligt. Nu har dom dragit och här sitter jag... ensam.... Fast det gör mig inte så mycket. Jag laddar för utgång i Ljusdal i morgon. Dessutom jobbar jag i morgon  - Måste väl försöka verka lite ansvarsfull. Tror att jag ska krypa ner under täcket snart. 

Av Ebba Eriksson - 17 april 2010 00:03

Nu är det sökt och klart. Inget mer jag kan göra. Bara vänta och se. Ta det som det kommer. Göra mitt val senare. Nu ska jag bara släppa mina tankar bort från ämnet. Lättare sagt än gjort. 


Jag satt här med datorn i knät, Peter vid min sida och Johanna i örat två minuter i tolv igår kväll och gjorde mina sista justeringar på min anmälningslista. Resultatet känns helt ok. Jag tror det kan bli bra. 


I sommar får vi se om det blir Göteborg, Stockholm, Lund eller Luleå. Eller kanske inget av det...


Dagens ordspråk:" Tiden får utvisa. "


  

Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards