Ebbas dagbok

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Ebba Eriksson - 23 januari 2011 18:26

Sitter med Diego pa ett Locotoria (ett stalle dar de har internet).

.

Gardagkvallen var intressant. Vi var pa fodelsedagsfes hos en av Bellas vänners vän. Det var ett gäng musiker som satt och spelade och hade det trevligt. Det var en skon kväll med manga interesanta människor.

.

Idag nar jag vaknade ringde jag Diggis och vi bestamde att jag skulle komma over ata brunch hemma hos honom. Det ar egentligen helt galet hur nara vi bor varandra. Han bor bara en gata nedanfor mig. Vi stekte fisk och at med brod och avokado till.

.

Efter det har vi strosat runt i Barcelona. Satte oss pa ett cafe och drack kaffe och pratade bort nagra timmar.

.

Ikvall ska jag (hoppas jag) ivag och dansa lite Lindy hop. Det ar var nya rumskompis Greig som kanner en av arrangorerna till en danskvall pa Apolo och han kan nog fixa in oss gratis. Hoppas hoppas! 

.

Nu gar det att kommentera aven det forra inlagget! Ha det fint alla! puss puss

Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards