Ebbas dagbok

Alla inlägg den 15 september 2013

Av Ebba Eriksson - 15 september 2013 17:32

Sommaren är över. Hösten är här. Tänkte påbörja lite bloggande igen. Lite bloggande. Då och då. Här och där. 


Har gått två veckor i skolan nu. Vi läser tjänstedesign nere på Designhögskolan. Det är så fantastiskt att vara i de miljöerna. Så mycket kreativitet som flödar! Jag trivs varje dag! 


Det här blir en mycket spännande höst. För det första är jag med och startar upp en CSR-förening på Universitetet (om ansvarsfullt företagande alltså),  sedan är jag med och anordnar Start-up Coffee på Uminova en gång i månaden och dessutom försöker jag driva vidare min enskilda firma som jag jobbat med under sommaren. Bara spännande saker alltså! Dessutom ska jag tävla i Entreprenörsutmaningen om två veckor i Stockholm och  om en månad bär det av till London för en long-weekend med fina kusinerna och bäste bror. 


Här går jag i skolan nuförtiden: Umeå Institute of Design

 

Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards