Ebbas dagbok

Alla inlägg den 26 september 2013

Av Ebba Eriksson - 26 september 2013 15:13

Så då var det över. Är fortfarande skakis. Just nu surrar tankarna kring vad jag borde ha sagt istället. Vad jag skulle ha svarat på frågorna och vad jag kunnat göra bättre. Ska försöka bearbeta bort dessa tankar och känna mig nöjd med det jag nu presterat. Summa summarum gick det bra. Mina 2 minuter flöt på bra- förutom lite svammel i början och en aning osäkerhet i slutet. De var snälla med frågorna och jag kunde svara på alla.

Men någon vinst vågar jag inte hoppas på för konkurrenterna är riktigt vassa entreprenörer. Vi var fem stycken finalister och alla är verkligen supermysiga. Vi har haft en väldigt trevlig eftermiddag ihop och ser nu fram emot en sprakande galakväll med fler nya bekantskaper! :)

Först mysfika med moster och piff inför kvällen :)

Av Ebba Eriksson - 26 september 2013 11:35

Hörde att det snöar i Umeå. Det gör det inte i Stockholm. Sitter just nu på en bänk i Kungsträdgården och njuter av solen. Najs uppladdning inför finalen i Entreprenörsutmaningen. Ser både slottet och opersterassen härifrån. På bilden längst ner ser man hur de lägger in den rosa röda mattan till Galan ikväll. Fint ska de vá! :)

Av Ebba Eriksson - 26 september 2013 10:29

Åh så mycket spännande som händer på samma gång!

Men nu ska jag palla mig iväg till Operakällarren för att hålla min presentation för juryn. Wiiiieee!

Av Ebba Eriksson - 26 september 2013 01:11

Var är jag, kan man undra. I en storskog? Eller nä, är ju i lillkusinens sovrum, tillika föredetta Anders Lundins arbetsrum. Tackar RoomService för att jag kan sova i en storskog mitt i Vasastan!

Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards