Ebbas dagbok

Alla inlägg den 20 september 2013

Av Ebba Eriksson - 20 september 2013 23:15

Jag blir aldrig nöjd.

Strävar alltid efter mera.
Är aldrig färdig.

Pusta ut.

Andas.

Ett projekt över.

Tänker aldrig tillbaka.

Reflektera?

Vad sa du?

Istället full fart framåt.

Tuta å kör!

Tänker att gräset är grönare och jag ser inte träden i skogen. 

Det finns något som är bättre. 

Jag kan vara bättre. 

Någon gång kommer det ske. 

Det där jag väntat på. 

Få känna meningen. 

Pusselbiten som saknas. 

Letat överallt. 

Var finns den? 

Måste leta lite till. 

Anstränga mig lite mer. 

Vara lite bättre. 











Av Ebba Eriksson - 20 september 2013 21:22

Var stolt för det du gör.
Var stolt över dig själv och be inte om ursäkt för att du tar plats.
Be inte om ursäkt för det som du mår bra av.
Vi måste ta mer plats.
Ta plats och vara stolta.
Stolta för det vi gör.

Inga.Ursäkter
Var.Dig.Själv.Och.Var.Stolt

Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards