Ebbas dagbok

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Ebba Eriksson - 22 augusti 2010 23:30

Hälsinge Swing and Tea Party blev en succé! Det kom fler dansare dit än vad jag vågat hoppats på och vi fick jätte många positiva kommentarer. Det blev mycket dans och många scones. Jag och Elin bakade som värsta sconesfabriken medan de andra hade kurs. Uppträdandet gick väldigt bra må jag säga och då mest tack vare att vi fick förstärkning från Stockholm. 

-

Jag är hemskt ledsen att jag inte har några bilder att lägga upp från söndagen. Om det var någon som hade kamera med sig och tog några kort så får den gärna höra av sig!! 

-

Kvartteten i styrelsen i SwingHälsingland har redan börjat spåna på nästa evenemang...!! 

Av Ebba Eriksson - 22 augusti 2010 00:00

Jobbat nästan hela veckan. Det har gått bra och varit roligt. Jag har inte många dagar kvar nu... 

-

Igår var jag iväg och dansade i Jättendal (som ligger mellan Hudiksvall och Sundsvall). Det var en galet rolig dans! Mycket känslor blev det hos alla dansare och hos bandet eftersom att det är två medlemmar som ska sluta där. Dansare är så känsliga och hjärtliga! 

-

Imorgon blir en spännande dag! Då har vi annordnat något som heter "Hälsinge Swing and Tea Party". Det blir dans, nybakta scones och uppträdanden. Ska bli så roligt! 


  

Let´s swing it! 

Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards