Ebbas dagbok

Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Ebba Eriksson - 28 augusti 2010 11:00

Det är hemskt att tänka på att allt jag gör nu är sista gången (åtminstone på väldigt länge), så därför tänker jag inte på det. Jag förtränger det helt enkelt!

.

Jag tror att det underlättar mycket att jag åkte iväg förra hösten också. Nu vet jag hur jag fungerar. Jag erkänner att jag är väldigt hemmakär och att åka härifrån känns jobbigt, men jag vet att så fort jag har slitit mig loss härifrån så kommer jag komma in i en annan vardag där jag känner mig som hemma. 

.

Om exakt 2 dygn landar jag på Barcelona flygplats. Galet! Det ska bli fantastiskt kul! Det ska bli härligt med värme igen. Igår var det 29 grader i staden. :) 

.

Nu ska jag springa iväg till Röda korset och lämna en del grejer som jag inte vill ha kvar, ta bussen till Söderhamn, ta en fika med finaste Julia och ikväll lutar det mot att det blir dans till Zlips i Svärdsjö.  

.

Adios! 

  

Mitt utstädade rum. 

Av Ebba Eriksson - 28 augusti 2010 00:10

Efter middagen idag, som vår spanske vän Raffavar med och tillagade, bestämde Nils, jag och Peter oss för att ta en krogrunda för att se vad Bollnäs hade att erbjuda. Vi hamnade på SportIn. Vi satt och chillade över några drinkar. Helt ok. Jag måste erkänna att efter en sådan kväll i Bollnäs kan jag inte vänta till att se vad Barcas nattliv har att erbjuda!

-

Sista natten på Polacksgatan blir det här. Mitt rum är väldigt tomt just nu. Ingenting på hyllorna eller i lådorna. En aning sorgligt. Här har jag bott så länge nu! Men jag får väl komma och hälsa på min kära pappa någon gång ibland :) 

Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards