Ebbas dagbok

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Ebba Eriksson - 25 augusti 2010 23:05

Jag har just lagt på luren efter att ha pratat med Bella i Barcelona i nära en timme. Tiden flyger på när man pratar med henne. Hon berättade om hur fantastiskt och roligt livet är där nere. Om hur kulturen skiljer sig, om hur de är uppe till sent på morgonen, om hur lätt det är att få jobb, om hur många människor man lär känna från olika länder och om när de går och lägger sig tidigt på kvällarna så är det vid 03.00

-

Oj, oj det här kommet bli spännande! Det kommer bli många omställningar och många nya intryck och det ska bli så roligt!

-

Jag tror på att man måste ut ur sin trygghetsram för att växa som människa. Jag tror fullt ut på ordspråket "Det som inte dödar det härdar". Jag har gått för länge i min trygghetszoon nu (det var 6 månader sen jag kom hem från the U.S!) Nu behöver jag kasta mig ut i det  ovissa igen. Bara då kan jag växa. 

-

Nu ska jag sova (på tok för sent ikväll igen). Två dagar kvar på cafét. 

Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards