Ebbas dagbok

Alla inlägg den 8 februari 2014

Av Ebba Eriksson - 8 februari 2014 19:14

Lördagkväll. 


Har haft en skön lördag med sovmorgon, besök på Vegomässa med provsmakning av en massa god vegomat, halvmilen på löpbandet, lite jobb med Unovo Studentkonsulter och nu strax dags för Mello- och vinmys hos Maria. Summa sumarum; bra lördag!

Av Ebba Eriksson - 8 februari 2014 12:00

Det här med att bo i korridor. Så många gånger som jag får argumentera för hur jag bor och lever. Argumentera för att visa att det faktiskt går att leva såhär. Att man till och med kan trivas med att bo så här. Trivas så pass bra att man väljer att bo kvar i 2,5 år.

Ofta får jag chockade svar och att personen själv inte skulle kunna tänka sig att bo på detta sätt. För mig och för mitt liv passar det hur bra som helst!

This is my way of living!
-sällskap när jag vill ha sällskap.
-ensam när jag vill vara ensam.
-vänner för livet som jag Aldrig hade mött annars.
-gott korre-fika
-sprudlande korre-fester
-pengarna jag spar på min låga hyra kan jag göra EN MASSA skoj för - åka till Thailand till exempel :)

Av Ebba Eriksson - 8 februari 2014 01:12

Två kalas senare. Två härliga födelsedagsbarn har man haft äran att gratta idag. Maria och sedan Robin. Gofika hos Maria och gobål hos Robin.

Bra fredagkväll.

Inte börjar man bli gamal bara för att man blir supertrött vid tolv? Nä, inte gammal. Sover bara för lite under veckorna. Måste bli bättre på det så att jag håller mig hela nätterna igenom på helgerna. Men ikväll, tackar jag för mig. Tack och god natt.


Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards