Ebbas dagbok

Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Ebba Eriksson - 21 augusti 2009 17:01

Ååå det känns så himla spännande nu! Det ska bli kul att få åka iväg. Jag har fått se huset med  lägenheten som jag ska få bo i. Det är så himla fint! Det ser ut som ett hotell och ligger alldeles vid stranden :)


Idag har Johanna kommit till mig. Vi ska ha så himla  kul där borta!


Ikväll ska vi till Jättendal och dansa till Shake!! :D 

Av Ebba Eriksson - 21 augusti 2009 09:39

Hjälp! Imorgon åker vi!

Av Ebba Eriksson - 21 augusti 2009 00:30

Jag trodde att det skulle gå fint att säga hejdå till alla här hemma, men igår upptäkte jag att det var supersvårt! Igår hade vi avslutningsmiddag hos pappa. Det var jag, Nils, Peter och pappa- vi hade så himla trevligt. Då vi skulle åka därifrån blev jag väldigt sentimental och tårarna strömmade. Jag vet att det inte är speciellt lång tid som jag ska vara borta - 3 månader. Men samtidigt har jag aldrig varit borta så länge. Det är nu jag verkligen ska få lära mig att ta hand om mig själv- det ska bli spännande och lite läskigt.


Mormor och morfar var här idag och åt middag. Det var mycket trevligt. Det var väldigt svårt att säga heldå till dem också, och tårarna var mycket nära. Jag fick 1000 kr i avskedspressent av dem, plus ett packet våtservetter så att jag inte ska få svininfluensa.. De tänker på allt!


Om det var så här svårt att säga hejdå tiill pappa, mormor och morfar hur ska det då bli när jag tvingas säga hejdå till Peter. Jag vet inte hur jag ska klara det. <3

Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards