Ebbas dagbok

Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Ebba Eriksson - 27 augusti 2009 23:23

Johanna och jag har pyjamasparty nu! J Hon har varit här hela kvällen.  Vi har pumpat muskler på gymmet här bredvid. Sedan tog vi ett avslappnande bad i bubbelpoolen. Efter det blev det renande ångbastu och ansiktsmasker. ”Myys!!” Och alldeles nyss gjorde vi smarriga frukt smoothies. Så nu känner vi oss som nya! Det har varit en riktig myskväll.

Nu är det dags för sängen. Tur att jag har dubbelsäng! Hihi ^^

BTW det blev kycklingfilé med kokosmjölk. Ett mycket mumsigt recept som vi hittade på Leilas hemsida. Tack för hjälpen!

Av Ebba Eriksson - 27 augusti 2009 16:27

Nu har jag legat på stranden en timme. Solen tar som attan! Jag som brukar kunna ligga och pressa i flera timmar klarar inte längre än en timme här.  Snart kommer Johanna hit. Ska bli skoj skoj!


Fick äntligen tag på Peter idag. Skönt att få prata lite igen. Länktar efter dig! <3

Av Ebba Eriksson - 27 augusti 2009 12:49

Nu har jag tvättat, strykigt och lagat lunch. Lunchen blev omelett med avokado och tomat, mums! Så nu tänkte jag lägga mig vid playan en stund. Lite senare i eftermiddag kommer Johanna hit. :)

Av Ebba Eriksson - 27 augusti 2009 09:00

Nu håller jag på att tvätta lite. Det är fantastiskt väder ute, så jag hoppas att det blir lite tid över i eftermiddag så att man hinner sola och bada lite.

Tack för recepttipsen!  Ni får höra om resultatet senare.

Kram kram

Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards