Ebbas dagbok

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Ebba Eriksson - 2 april 2011 19:03

Bella åkte till Sverige i morse. Hon blir borta i 9 dagar –saknar henne redan. Camille, min andra rumskompis är i Paris över helgen, saknar henne meeed!!  Vilket betyder att jag har Ferlandina för mig själv i helgen. 

.

Jag hade en skön dag idag. Jag låg några timmar i parken och läste. Hade köpt med mig frukt, nötter och vatten och låg i solen –som riktigt brände idag. Senare på eftermiddagen ringde Julia och sa att hon och Viktor var nere på stranden så då pallrade jag mig dit och umgicks med dem en stund. Sommaren har kommit tror jag.


 

Nu har jag nyss avnjutit en jätte god pasta curry som jag tillagade av det lilla vi hade i kylen. Vilket var lite paprika, äpple, grädde, curry, ruccola, ost, salt och peppar. Mums så gott det blev. Nu ska jag ge mig iväg till jobbet. Kan nog bli en helgalen natt då jag och Isra blivit inbjudna till en klubb som ligger under ett hotell. Ska visst vara väldigt läckert! 

    Julia och Viktor på stranden!   Pasta curry! mumms! 

Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards