Ebbas dagbok

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Ebba Eriksson - 3 april 2011 20:52

En ledig dag, söndag. Härligt! Egentligen fanns det en massa saker jag ville göra och människor jag ville träffa idag, men jag har nöjt mig med att vara för mig själv. Städat och tvättat - vilket ibland kan vara som terapi för själen, få lite ordning och reda. Jag har varit sådär skönt ineffektiv som jag måste få vara ibland för att stressa av lite. 

.

Jag tog dock med mig min bok och gick och satte mig på en jätte mysig uteservering. Satt där i 2 timmar, drack kaffe, läste och titade på människor. Härligt! Nu har jag gjort mig en god sallad med avokado, mango och tomat toppad med balsamico och olivolja. Därefter ska jag äta lite glass! 

.

Det gick helt ok att jobba igår. Aningen jobbigare än vad jag trodde men ändå, det gick bra. Sedan var jag och Isra iväg till en nattklubb som ligger under ett hotell. Vi blev inbjudna dit av en av musikerna som spelar där. Det är en helt fantastisk lokal! Man kommer ner i ett runt rum med rött sammet på väggarna och en tjock heltäckningsmatta. Baren ser antik ut och det är inrett med stora fotöljer som har lejonhuvuden ingreverat på armstöden. Väggarna pryds av vackra målningar  och det är speglar i taket. Kändes som om vi drömde när vi steg ner där. Träffade många intressanta människor och det var riktigt riktigt roligt! 

Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards