Ebbas dagbok

Alla inlägg den 17 november 2009

Av Ebba Eriksson - 17 november 2009 22:45

 

Igår kom Linnea ner till mitt rum. Hon knackar alltid innan och frågar ”Ebba, may I come down, please?” innan hon kommer ner, och jag har aldrig hjärta till att säga nej. Igår när hon kom ner sa hon ”I just wanted to say that I love you”, och sen gick hon upp igen.  Hur sött är inte det?!

-

Ikväll kom hon också ner till mig. Hon ville bara säga ”Good night” och så fick jag pussar över hela kroppen.

-

Det är i sådana ögonblick som hjärtan kan smälta. 

Av Ebba Eriksson - 17 november 2009 21:15

En lång dag idag. Jag Annali och Linnea gick en promenad till parken idag. Vi gungade och räknade ekorrar och hundar. Mysigt! Till lunchen kom Kathy och hjälpte till och sen på eftermiddagen var det dags för flickorna att sova middag. Den ena vaknade när den andra somnade och jag hade inte en lugn stund.  Men allt gick bra och nu känns sängen som ett bra ställe att vara på.

-

Har pratat lite med Peter nu ikväll. Det kändes behövligt. Han hade inte ställt om klockan från sommartid så han vaknade en timme tidigare och hade därmed tid att prata med mig nu på morgonen. Vilket jag tyckte var bra! ;)

Av Ebba Eriksson - 17 november 2009 14:00

För någon dag sedan insåg jag att jag nu varit i USA halva min tid och har alltså lika mycket kvar. Det känns märkligt. Blickar jag bakåt så känns det som om jag varit här i en evighet – minst 6 månader i alla fall. Men när jag ser framåt så ser jag att det inte är så värst långt kvar. 

-

-

-

Exakt 75 dagar kvar för er som vill hålla räkningen.

Av Ebba Eriksson - 17 november 2009 06:30


  Jag läser en superbra bok just nu. "The mysterious benedict society". Den är så spännande och jag har svårt att lägga ifrån mig den. Det är ett hett boktips från mig!

 

Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards