Ebbas dagbok

Alla inlägg den 25 november 2009

Av Ebba Eriksson - 25 november 2009 12:15

Det finns så sjukt roliga smilies! Jag älskar dem!

Av Ebba Eriksson - 25 november 2009 10:30

Idag var vi på Thanksgivingfirande på Linneas Pree-school. Där sprang alla barnen runt, mer eller mindre galna, och lekte. Medan alla föräldrar pratade om ditt och datt och åt Pumpkin-pie. Det var en trevlig tillställning.

-

Hela eftermiddagen har jag vandrat runt på Lloyd-center för att shoppa lite. Äntligen hittade jag en jacka så att jag kan hålla mig varm. Det är kanske inte den snyggaste jackan ever, men den duger gott och väl till mig. Ev, att jag lägger ut någon bild snart. Jag köpte också en varm mössa och en blå paljettmössa (ja, en paljettmössa).

-

Ikväll var jag och Christine ner till Downtown för hon skulle köpa lite kläder åt Linnea, Anali och Denali. Christine visade runt mig litegran därnere. Jag älskar verkligen Dowtown av Portland. Det är så himla fint. Det finns superfina fontäner med statyer av små djur, samlingsplaster där man kan sitta och spela shack om man vill, de bästa affärerna och nu är gatorna upplysta av julbelysning.

-

Apropå Downtown så tycker jag det är ett mycket bättre ord än vad Centrum är. Så hädanefter ska jag kalla Bollnäs-centrum för Downtown. Blir inte det så mycket fräckare på en gång?


-

Efter att vi kom hem har vi tittat på film igen. Denna gång "Ella Enchanted". Toppenfilm!    (De har lagt till en massa nya smilies på bloggen nu, så hädanefter får ni stå ut med en massa fåniga smilies, för jag älskar dem!)

Av Ebba Eriksson - 25 november 2009 10:30

Igår var vi över till Melanie för en filmkväll. Vi tog med oss båda barnen och nattade dem där. Medan Melanie klippte håret på Kevin spelade jag och Christine Skip-bo. Melanie tycker att vi två måste söka hjälp för vårt spelberoende snart... :)

Sedan såg vi "Juno". Gosh, vilken bra film. Jag har velat se den så himla länge men på nått vi har det inte blivit av så nu fick jag äntligen se den. Skojigt skojigt! Till den drack vi te och åt brownie.Efter ett var filmen slutm så då tog vi med oss våra sovande flickor och begav oss hem igen.

-

Idag ska vi på Thanksgivingfirande på Linneas skola. Det blir en lugnt eftermiddag, kanske en promenad eller en shoppingtur.

Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards