Ebbas dagbok

Alla inlägg den 19 november 2009

Av Ebba Eriksson - 19 november 2009 23:45

Nu är jag hemkommen från dans. Jag var till ett dansställe här i närheten som det var några som rekommenderade till mig i lördags när jag var ut. Tidigare idag ringde jag till Cecily, en ny bekantskap sedan i lördags, för att bestämma att vi skulle ses där och hon erbjöd sig att skjusa hem mig sen (vilket hon gjorde). Det var en trevlig kväll, inte bland de absolut  bästa men helt ok. Jag dansade väldigt mycket. Fick lite nya bekantskaper och dansade bort lite av min dansabstinens. Jag blir så glad av att dansa - och även att träffa glada och trevliga människor.

-

Under dagen tog jag hand om flickorna igen. Melanie och Denali var här lite på förmiddagen och planterade tulpaner på framsidan. Så vi alla hjälpte till; Linnea, Annali, Denali och jag. Det var så skönt ute, inget regn och inte för kallt. Vi tittade också på Askungen, målade, läste böcker och lekte. En helt ok dag som jag tänker avsluta genom att gå och lägga mig nu.

Av Ebba Eriksson - 19 november 2009 20:30

Nu drar jag ut och dansar igen!

Uppdatering senare.

Kram

Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards