Ebbas dagbok

Alla inlägg den 12 november 2009

Av Ebba Eriksson - 12 november 2009 22:45

Ok, nu kan jag officiellt gå ut med att jag är lika blek som jag var när jag lämnade Sverige- för nu kan jag använda min foundation igen...

Av Ebba Eriksson - 12 november 2009 20:45

  Så här ser mitt hem ut fram till och med 29:de januari då jag åker hem till Sverige igen.

Visst ser det mysigt ut?

-

-

Här är mitt lilla krypin som jag fullkomligt älskar. Det är så mysigt!

Vi ska dock upp med lite gardiner på den vita väggen bakom sängen,

för att få det att se lite mer hemtrevligt ut. Min säng är superskön!

 

-

-

Här sitter jag och bloggar varje kväll.

-  

Av Ebba Eriksson - 12 november 2009 20:15

Både Christine och Kevin jobbade idag så jag var hemma med de två brudarna.  Det gick riktigt bra idag. De sov i omgångar vilket gör det lättare att ta hand om dem. Jag tycker det känns så hemskt när Annali skriker och Linnea samtidigt behöver hjälp med något. Jag känner mig så hjälplös då. Jag vill ju hjälpa båda och se till att ge dem båda lika mycket uppmärksamhet. När det blir så är det lätt att jag går undan för at hjälpa Annali vilket (jag tror) kan göra att Linnea känner sig ”undanknuffad” av sin syster, och det vill jag ju inte att hon ska känna. Men idag gick det alltså bra och ingen behövde känna sig undanknuffad.

Vi lekte med bilar och gosedjur, åt lunch tillsammans med mormor Kathy, sov middag och målade lite grann.  Sedan kom föräldrarna Smith hem och vi åt en tortellini-middag.

Om 45 minuter börjar Grey´s Anatomy. Yes yes!!

-

Imorgon blir det barnpassning hela dagen, på lördag Lindy hop och på söndag lussebak.

Av Ebba Eriksson - 12 november 2009 17:00

Snacka om att jag blev chockad när jag öppnade min mail en morgon och såg detta! --->

-

-

-

Nils, jag vet att du saknar mig men du behöver väl inte överdriva? ^^

<3

-

-

-

-

-


-

-

-

-

-

-

-

Kunde inte låta bli:) Tack för bilderna!































Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards