Ebbas dagbok

Direktlänk till inlägg 12 november 2009

Här bor jag!

Av Ebba Eriksson - 12 november 2009 20:45

  Så här ser mitt hem ut fram till och med 29:de januari då jag åker hem till Sverige igen.

Visst ser det mysigt ut?

-

-

Här är mitt lilla krypin som jag fullkomligt älskar. Det är så mysigt!

Vi ska dock upp med lite gardiner på den vita väggen bakom sängen,

för att få det att se lite mer hemtrevligt ut. Min säng är superskön!

 

-

-

Här sitter jag och bloggar varje kväll.

-  

 
 
Ingen bild

therese

14 november 2009 22:03

Hej gumman:) Låter verkligen på dig som att du stortrivs! Men jag visste inte att du blir där till den 29 januari:{ Jag trodde du skulle vara i sverige redan runt jul, var det inte bestämt så från början? saknar dig så mkt och jag fattar inte att vi inte pratat via skype.... Det har verkligen gått en lång tid sedan vi gjorde det sist. måste bli skärpning där! ha det forsatt gott puss påre gumman min

 
Ingen bild

Ebba svarar

14 november 2009 23:06

Hej vännen!
Jag skickade ett långt mail till dig på en gång när jag fick veta att jag får stanna här längre. Men det gick kanske inte fram, så nu har jag skickat det igen. Jag hoppas allt är bra med dig! Ja, vi MÅSTE snacka på skype så att vi kan uppdatera varandra:) Ta hand om dig! Puss puss

 
Ingen bild

Sina

15 november 2009 18:49

synd att du inte är i sverige över jul! för jag kommer dit och stannar tills den 30de december =( men då ses vi nån annan gång...men det kommer ändå att kännas konstigt utan dig bland tjejerna! puss puss

 
Ingen bild

Ebba svarar

17 november 2009 05:16

Ja jag tycker också det känns så himla tråkigt att jag inte kommer få träffa dig under jul. Det var verkligen länge sen vi sågs nu. Jag saknar dig Sina! Jag hoppas du kommer tillbaka till Sverige snart igen, eller också kan vi kanske ses i Berlin? Det skulle vara så kul att komma dit igen! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebba Eriksson - 29 mars 2014 12:00

Nytt namn på bloggen!    Kika in denna: http://ebbas30sekunder.tumblr.com     ...

Av Ebba Eriksson - 23 mars 2014 23:14

Nya tider kräver ny blogg!  Kika in: http://ebbamatildaeriksson.tumblr.com   Bloggen har jag döpt till "30 sekunder Ebba". Tanken är att jag ska lägga upp ett inlägg om dagen, men då kan det vara allt från bilder, videos, citat eller blogginläg...

Av Ebba Eriksson - 26 februari 2014 23:31


Varför kan jag aldrig komma i säng i tid?! Klockan blir alltid på fel sida om dygnet innan jag gjort klart allt som ska göras och kommit till ro för att krypa ner i sängen. Det är tur att jag inte är  beroende av en viss mängd sömntimmar, och det är ...

Av Ebba Eriksson - 25 februari 2014 23:07

Börjar känna att min praktik närmar sig. Snart blir jag en Stockholmsbrud! Och kanske även en dataspelsnörd... Ska bli himla spännande. Jag börjar längta till att få skapa mig en vardag på ett nytt ställe. Har gjort det ett antal gånger tidigare ...

Av Ebba Eriksson - 11 februari 2014 20:07


Ikväll jag jag varit inspirationsföreläsare på Venture cups kickoff i Umeå. Det var himla kul! Kring 50 personer var samlade för att lära sig mer om denna fantastiska tävling. Jag hoppas att många anmäler sig och får vara med på detta fantastiska äve...

Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards