Ebbas dagbok

Alla inlägg den 4 september 2010

Av Ebba Eriksson - 4 september 2010 18:00

Efter att jag hade Skypat lite igår gick jag hem till lägenheten för att finna att det inte var någon där, så jag gick till biblioteket för att se om jag kanske kunde hitta Emma där och det gjorde jag! Vi satt där och pluggade lite spanska, tittade på folket och snackade.

.

Det är otroligt varmt här. 32 grader! Helt otroligt.

.

Jag, Emma och Bella gick och åt på en Indisk restaurang på kvällen. Det var jättegott och vi hade så himla trevligt. Vi satt där till typ 23 sedan gick jag och Emma hem till lägenheten för att fixa oss inför vår utekväll. Vi duschade och blandade lite drinkar. Vid midnatt mötte vi Julia och Linnea på en bar och vi tog en varsin drink och satt och snackade med dem. Efter det drog vi vidare till en nattklubb som heter Apolo. Det var mycket folk där och vi dansade till 4 på morgonen. Det är helt galet vilken skillnad det är på nattlivet i Sverige och här. Här går vi till nattklubben vid den tiden då klubbarna stänger i Sverige.

.

Apolo var en ganska bra klubb. Inte riktigt lika bra musik som det var på Opium som vi var till i torsdags, men helt ok. 

    

    

Av Ebba Eriksson - 4 september 2010 14:25

Sitter på ett café och bloggar. Har också Skypat en del. Ååå vad härligt det är att prata med folket där hemma! I USA kunde jag prata på Skype nästan varje dag, här kan jag inte det. Det är både bra och dåligt. Det var i alla fall fantastiskt kul att höra dem igen. Jag hoppas fler kan skaffa Skype så att jag kan prata med er! 

.

På något konstigt vis var min bild upp-och-ner på Skype. Jag har ingen aning om varför men det kändes ganska fånigt. Vet ni hur man ändrar så att den blir rättvänd? Jag har INTE mixtrat med några inställningar. 

.

Klockan är halv tre. Jag vet inte riktigt vad som händer resten av dagen. Titta i lite affärer kanske, eller plugga spanska... Ikväll ska vi i alla fall ut och festa. Vi ska visst till någon klubb. Ska bli roligt! 

.

Ciao! 

Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards