Ebbas dagbok

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Ebba Eriksson - 13 januari 2013 19:35

Bakissöndag. Kan vara hur skönt som helst. Bara götta sig med godis och snask och inte göra något. Jag och Bea bakade pizza med mozzarella, spenat, tomat, pesto och jordnötter. Mums! Sen har vi legat och tittat på sex and the city. Mys! Skön bakissöndag!
...
Men jag kan inte låta bli att få lite dåligt samvete. Min träningsvecka var ju så bra! Har jag tillintetgjort den nu? Nej! Man måste få falla ner i fallgroparna ibland. Sedan resa sig och ha ännu mer motivation. Denna dag glöms allt vad träning och hälsosam mat bort bara för att disciplinen ska komma tillbaka imorgon. Så bra! Då gör vi en kladdkaka på det här! En kladdkaka med hackad choklad och jordnötter. Blir bra till korrefikat!

Av Ebba Eriksson - 13 januari 2013 19:28

Igår var det fest hos min kompis Robin. En stor blandning på folk och temat var R. Folk kom i randigt, rutigt, rött och rosa. Orginella Bea kom ned retrostil. Vi färgade vitt vin rött. Drack rom och lyssnade på artister som började på R. Blev en Rolig fest! Som slutade kl 4 med efterfest i vår fina korre!

Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards