Ebbas dagbok

Alla inlägg den 21 januari 2013

Av Ebba Eriksson - 21 januari 2013 21:13

Så här ser min kommande vecka ut redan nu. Och då är inte träningen utsatt på schemat. Aningen hektisk men ack så spännande!

Vi ska delta i en idétävling på lördag och det är utmärkt på bilden ovan med rosa. Ska bli så spännande och ni kommer få höra allt under veckan:)

Vi börjar en ny kurs. Nationalekonomi. (Blå är föreläsningar) Det är sjukt intressant! Utbud, efterfrågan, val, konkurrens, prissättning. Det här ska vi hålla på med hela våren så jag tänker att jag måste tycka det är roligt och det är lika bra att köra på hårt från början så msn får en bra grund.

Jobbet på Hotell Pilen fortsätter. Är grymt glad och tacksam att jag har ett så lättsamt och passande extrajobb.

Jag ska börja på mitt andra (eller tredje eller fjärde beroende på hur jag definierar jobb) Jobb, Umenova. Det ska bli spännande! Första dagen är på torsdag!

Fullt ös, medvetslös! Jag trivs!

Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards