Ebbas dagbok

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Ebba Eriksson - 16 januari 2013 22:48

Ibland är korrelivet det bästa livet! Som ikväll när vi tillagade en middag tillsammans. (Dessvärre var dagens anledning att vår kära vän Stephen åker tillbaka till Nederländerna imorgon). Vår thailändare Tom stod för menyn. Jag bor med så många mysiga människor!!
Så otroligt gott det var med riktig thaimat! Perfekt avslutning på en hektisk dag som började 4.50 när klockan ringde och jobb på hotellet kallade. Har inte haft en lugn stund sen dess, så nu närmare elva på kvällen ska jag ringa ett samtal som jag lovade att göra då jag fick en stund över.

Av Ebba Eriksson - 16 januari 2013 13:30

Hej Hemtenta,
Hur är läget? Jag hoppas allt är bra och att du är glad och positiv idag.
Jag måste erkänna att jag tycker vi har haft lite svårt att samarbeta på sista tiden. Det känns som om du undviker mej. Det känns inte bra. Ska vi försöka anstränga oss lite nu? Vi behöver ju bara ha med varandra att göra i några dagar till, sen kan vi skiljas åt.
Tack för din medgörlighet!
Med Vänliga Hälsningar
Ebba Eriksson
...
Svar från Hemtenta:
Nu kör vi så det ryker! :)

Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards