Ebbas dagbok

Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Ebba Eriksson - 17 januari 2013 22:01

Väckte kroppen imorse med en timme i gymmet tillsammans med Julia. Mer träning i gymmet kommer det bli. Det är ju bra träning och skön variation till alla pass jag går på!
...
Efter att ha avnjutit en god frukost där jag provade att ha jordnötssmör i havregrynsgröten (vilket är ett gott tips och ger extra proteininnehåll), var det hårdkörning med hemtentan. Med hårdkörning menar jag HÅRDKÖRNING! Fokus, koncentration och snabba fingrar som klapprar på tangentbordet. Facebookförbud och avstängt telefon. Mwohaha nu skahemtentan få vad den tål!
...
Både lunch och middag åts på skolan och vid 21 hade jag skrivit mer än jag gjort under de senaste fyra dagarna -tillsammans. Det lossnade idag. Jag hittade en struktur och hade en massa inspiration! Skönt!
...
Kom hem helt slut i huvudet. Trött. Utmattad. Less. Och som en skänk från ovan möts jag i dörren av Miriam som undrar om vi ska se film och dricka te. JA! DET SKA VI!

Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards