Ebbas dagbok

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Ebba Eriksson - 22 januari 2013 22:17

Idag har jag varit på mitt sista besök hos hudläkaren. Hon sa att jag nu kan tillskrivas helt frisk från min acne och det känns så skönt. Hon sa att hon sällan såg någon med så bra resultat som på mig, så kuren fungerade verkligen. Sen jag var 13 år har jag haft ansiktet fullt med röda och gula pluppar. Ibland mer och ibland mindre. Inte kul! Nu har jag äntligen en strålande hy, med endast några få ärr, vilka kommer försvinna inom några månader sa läkaren till mig idag. Jag har fått ett helt annat självförtroende och kan nu möta nya människor på ett helt annat sätt när jag inte längre behöver tänka på finnarna jag har på kinderna och uppe i pannan. Nu kan jag känna mig fin!  

.....

 På bilden: Jag för nio månader sedan på resa i Colombia. Då hade jag ännu inte börjat äta acnetabletterna Roaccutan. 

     

Bilden nedan: Jag idag! Strålande hy och ett strålande självförtroende! 

 


Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards