Ebbas dagbok

Alla inlägg den 26 januari 2013

Av Ebba Eriksson - 26 januari 2013 16:44

Blev inga km på löpbandet, MEN det blev 5.6 km på skidor! #lycka

Det var Jens som lurade ut mig i spåret efter jobbet. Hur härligt är det inte med längdskidor? Var mer en alpinare förr, men nu har jag fattat grejen med att åka på längden. Så lättsamt, kunna ta sig ut närsom helst. Frisk luft och bra träning. Och så är det faktiskt roligt. Faktiskt!

2.5 km promenad till spåret med skidor på axeln. 5.65 km skidor. 2.5 km prommis tillbaka. Bra träning idag!

Rusar på endorfiner just nu. Längdskidor alltså! Att komma hem med rosiga kinder och en lätt dåsighet, få ställa sig i en varm dusch är bara det värt besväret. Mer längdisar!!

Bild 1. Jag är redo!
Bild 2. Jens, tack för att du tog mig ut i spåret!
Bild 3. Investera i nya? #retro
Bild 4. Vackra vackra Umeå. Det är nätt magiskt med Umeå-himlen.
Bild 5. Ett redigt träningspass.

Av Ebba Eriksson - 26 januari 2013 09:46

Småler för mig själv vid tanken på att vi vann tävlingen Uniadennästet igår. Först nu börjar jag fatta att det är sant!

Har en frukostpaus på jobbet. Det bästa med att jobba på hotell är att man får käka riktigt god frulle! Ha en bra dag alla!

Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards