Ebbas dagbok

Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Ebba Eriksson - 27 januari 2013 22:40

Helgen är slut. Jobb-och-plugghelgen. Inte pluggar riktigt så mycket som jag hade behövt, men det är svårt att hålla fokus på helgens. Som att hjärnan här på halvfart bara för att dagen heter lördag. Som att motivationen är ute på söndagspromenad. Men lite har jag ändå pluggar, så nöjd måste jag vara.

Träningen kom ikapp på slutet. Efter veckan som var trodde jag det skulle bli en träningsfri vecka, men nej. Hela fyra pass. Good stuff!

Känner på mig att nästa vecka blir en bra vecka. Mycket roligt som händer. Skoj skoj! Full fart in i veckans äventyr!!

Av Ebba Eriksson - 27 januari 2013 19:12

Yes! Vilken känsla! Bästa känsla! En mil i benen.


Trots seg efter sju timmars jobb blev miltiden strax efter 53 min. En mycket nöjd tjej! Pressa ner till 50 bör väl inte vara en omöjlighet. Fast nog pressade jag mig riktigt hårt idag. De sista 2 km var så seeega.


Löpbandandsträning är bra. Man ställer sig på bandet och bara köttar! Det är viktigt att man har ett bra radioprogram att lyssna på, annars blir det allt för enformigt. En härlig spellista funkar ju också :))


Eftersvettningarna vill inte sluta!

Av Ebba Eriksson - 27 januari 2013 16:10

Hur många mer än jag motiverar sig att upp kl 6.00 för att gå till jobbet med: "Efteråt får jag springa milen!!"?

Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards