Ebbas dagbok

Alla inlägg den 8 september 2009

Av Ebba Eriksson - 8 september 2009 23:00

Ikväll har jag varit över på gymmet en sväng. Jag älskar gymmet här! Det är så fräscht och fint. Där finns alla maskiner man behöver och det finns TV apparater så att man kan se på något roligt program medan man kör järnet. Dessutom är det nästan aldrig någon där och ifall det är någon där så är det alltid trevliga människor som hälsar och börjar småprata.


Jag invigde mina nya Nike skor idag, de fungerar riktigt bra! :)  


Av Ebba Eriksson - 8 september 2009 22:45

Ännu en dag har gått.På förmiddagen städade och grejjade jag lite här, mitt på dagen tog jag ett dopp i poolen och låg ute på terassen en stund, sen stekte jag pannkakor och så åkte vi för att hämta Junior och Lukas och ta dem till golfskolan. Småkillarna var hur grymma som helst! De gick där med sina mini-golf-baggar och svingade, svungade, svejande och puttade. De kommer bli nästa Tiger - I promise!

 

Tiger junior!

Av Ebba Eriksson - 8 september 2009 19:30

 

Visst skulle Junior ta hem många poäng i tävlingen världens-sötaste-unge, om den nu fanns en sån? Här sitter vi bak i bilen och han har på sig mina nya solbrillor-fast upp-och-ned. Flört

Av Ebba Eriksson - 8 september 2009 17:45

Igår var vi som sagt på Boomers och latjade. Här är en bild från när jag och Jr körde Go-cart! Oj vad roligt det var och vad snabbt det gick!!Skrattande

 

Av Ebba Eriksson - 8 september 2009 13:30

Idag fyller min goda vän Bea 18 år!

Ha en underbar dag sötnos! :) Jag önskar att jag kunde vara hos dig och fira, vi får ta det i efterskott sen när jag kommer tillbaka!  

Av Ebba Eriksson - 8 september 2009 12:45

Jag känner mig lite dum som inte har skrivit på ett tag. Igår var det fullt ös hela dagen och idag har mitt internet krånglat.


Igår var jag, Pilla och Jr till Boomers igen och spelade mingolf, åkte berg-och-dal-bana och körde go-cart. Det var så roligt! När vi kom hem badade jag och Jr i poolen här utanför som dom fått ordning på nu. Det känns grymt lyxigt att kunna gå rakt ut till en pool!


På kvällen kom Johanna hit och vi gick ut en sväng. Det var meningen att vi bara skulle ut en liten stund och sen hem och träna lite på gymmet, men vi träffade så trevliga människor att vi blev kvar där ganska länge. Eftersom det var Labour day var det mycket folk ute på barerna och restaurangerna och det var så trevligt att bara kunna sita och titta på alla som gick förbi. Vi träffade några som kom från Nederländerna och några från Sydafrika. De var i vår ålder och väldigt trevliga. Det var kul att få träna på engelskan igen och att få prata om olika kulturer. Vi följde med dem på en båttur här i kanalen. Det var så vackert!

Ovido - Quiz & Flashcards