Ebbas dagbok

Alla inlägg den 14 september 2009

Av Ebba Eriksson - 14 september 2009 12:15

Oj oj oj vad trött jag är idag. Jag måste lägga mig tidigare på kvällarna! Fast det är svårt när man har trevligt med bästase Johanna, då vill man bara inte gå och lägga sig.


Jag hoppas alla har det bra där hemma.


Kommentera gärna mina inlägg- jag blir så glad då! Skrattande

Av Ebba Eriksson - 14 september 2009 04:00

Jag har tappat all inspiration för att skriva något bra just nu. Jag tror att jag är för trött. Jag tror att jag ska ta och sova nu så att jag kan vara pigg och glad imorgon.


Måste bara få skriva att det var superkul att få prata med Therese en stund idag på Skype. Efter att inte ha hört hennes röst på en månad var det skönt att få snacka lite igen. :)

Pratade dessutom en stund med Peter och mamma.


Nu ska jag somna till "Jasan Mraz- If it kills me"


Tack och godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards