Ebbas dagbok

Alla inlägg den 11 september 2009

Av Ebba Eriksson - 11 september 2009 23:00

Efter att ha tittat på tre stycken helt fantastiska hus följde jag med Annika hem till dem så att jag fick träffs Johanna. Vi hjälptes åt att städa- det blir så mycket roligare när man är två, och på eftermiddagen kom Pilla med Lukas och Junior, så då blev det inte en lugn stund.


Senare åkte jag och Johanna till ett köpcenter som heter Target där vi skulle hitta någon present till Lukas som fyller år på söndag, men vi hamnade inne på en klädbutik i dryga två timmar så vi han inte med att hitta någon födelsedagspresent - Vi måste bli mer effektiva i vårt shoppande! Men vi har ju hela morgondagen på oss att hitta någon fin present åt fyraåringen :)


När vi kom hem därifrån skulle vi egentligen gymma och basta men vi kände inte rktigt för det, så vi gick ner till CVS och köpte en stor packe glass (med choklad och peanutbutter), satte oss ute på terassen och hade tjejsnack till kl ett. Det var mys!



Idag fick jag prata med Peter en kortis innan vi var tvungna att åka. Det är så otroligt jobbigt att inte få chans att prata ordentligt. Det är så mycket jag vill prata om, berätta och fråga. Jag saknar honom så mycket nu och jag vet inte när vi hinner prata nästa gång.

Av Ebba Eriksson - 11 september 2009 08:30

Idag är det fredag igen - Oj oj vad veckorna går snabbt, nu har vi varit här i tre veckor!


I kväll kommer Johanna hit och vi ska ha lite tjejmys med gym, bad och bastu. Imorgon får vi se vad som händer, vi skulle behöva åka till något köpcenter och köpa present åt Lukas som fyller år på söndag.


 

Ebba och Johanna

Av Ebba Eriksson - 11 september 2009 03:49

Nu har Peter bokat flygbiljetterna, så den 23 oktober kommer han hit!! :D

Vi ska ha så roligt!



Det känns så skönt att du kommer hit. Jag saknar dig.

Älskdig <3

Ovido - Quiz & Flashcards