Ebbas dagbok

Alla inlägg den 16 september 2009

Av Ebba Eriksson - 16 september 2009 22:45

             

Ebba och Junior på Jet ski!


Junior på sin Jet SKi! Allra längst till höger på bilden ser ni några buskar, där är grinden till vår terass. Så nära har vi til poolen!

 

Ebba och Lexie

Lukas badar!



Johanna var också med och badade men fastnade tyvärr inte på bild idag. :(

Av Ebba Eriksson - 16 september 2009 21:45

Oj oj oj vilken fart det har varit här hela eftermiddagen! Lukas och Junior har busat, bråkat och lekt om vartannat. Johanna och Lexie var här också: Lexie verkligen älskade att bada! Det är så roligt att de har fått ordning på poolen här utanför nu. Det känns så lyxigt att kunna gå rakt ut från altandörren och ner i plurret.


Just nu känner jag mig helt slut, det är inte lätt att hålla koll på två småkillar som är mer vilda än tama, plus en liten bebä som behöver 100 % uppmärksamhet. Fast de är ju så söta!


Jag och Johanna tittade lite på youtube på MTV music Awords, då Kanye West tog mikrofonen av Taylor Swift när hon hade fått sitt pris för bästa kvinnliga musikvideo. Kaney sade i micken att Beyonces video var den bästa. Ganska taskigt mot Taylor! Tur att Beyonce är så snäll och låter Taylor komma upp på scenen en gång till för att få sitt "Moment". Om ni inte har sett detta borde ni göra det!

Av Ebba Eriksson - 16 september 2009 14:45

Idag är det underbart fantastiskt vackert väder här i Fort Lauderdale!


Tidigare idag var jag och tränade en stund på gymmet.  Sedan har jag städar jag vardagsrummet, det stora badrummet och köket, jag har även tvättat och stekt pannkakor. Nu ligger jag i sängen en stund och samlar krafter innan de två storbusarna Junior och Lukas kommer hem från skolan.  Då ska de hit för att bada i poolen och leka. Det kommer inte bli en lugn stund på ett tag.

Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards