Ebbas dagbok

Alla inlägg den 9 september 2009

Av Ebba Eriksson - 9 september 2009 23:15

Det blev ingen Breakdance för Junior idag. Han ville inte gå in i danssalen. 


Jag, Svante och Pilla hämtade Junior efter skolan och vi åkte till det gym där de skulle hålla danslektioner för barn. Annika, Lukas, Johanna och Lexi följde också med. Det var ett ganska stort gym och danssalen var superfin.  Lukas sprang in på en gång men Junior blev osäker och ville hellre stå utanför. Sedan tvärvägrade han att gå in- han ville verklign inte. Vi försökte och försökte. När musiken väl börjat fick vi till slut in honom, men en halv minut senare kommer han utrusande och storgråter. 


Det var riktigt synd att han inte ville prova att dansa för jag vet att han skulle vara så grym på det. Istället åkte vi hem och gjorde läxor och sen jag tog fram min Ipod-högtalare och vi dansade hårdrocksdansen (headbang och gitarrsolon) till Nirvana istället.


Junior är ju faktiskt bara 4 år ännu så jag tror att han kommer hinna börja på någon form av hip hop eller breakdance innan det är klart. Cool


Jr i mitt rum  

Av Ebba Eriksson - 9 september 2009 10:30

Ny dag, nya möjligheter.


Nu på fömddagen är det tvätt och städning som gäller. Jag tycker faktiskt det är roligt (Kalla mig knäpp om du vill ). Det är så kul att se hur fint det blir.


Senare idag ska vi ta med Junior på Breakdance-skola. Jag tror det kommer bli hur kul som helst för honom, han är verkligen kung på att dansa!




Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards