Ebbas dagbok

Alla inlägg den 8 april 2013

Av Ebba Eriksson - 8 april 2013 23:51

Ghaaaa!! Ahhhh!! Affärsplaner är inget att skriva ihop på en grisblink. Idag har vi suttit från klockan 12 och skrivit. Och skrivit. Skrivit. Det här med att sätta ihop en budget ska vi inte ens tala om. Det om något ger en gråa hår!


Blev både lunch och middag på skolan. Gick hem vid 21. Vilade en timme och sen på´t igen! Nu är jag redigt trött. Intäkter, kostnader, likviditeter och nyckelpartners - allt i en enda röra i mitt huvud. Men det blir nog bra det här. Vårt bidrag till Venture Cup. Som ska vara inne om 13 timmar (ja, än hinner man ju fixa lite mera!) 


Det är så lätt att vara självkritisk. Att tycka att det man gör är dåligt. Men om jag tar ett steg tillbaka så ser jag ju att det här kan nog bli bra ändå. Blir i alla fall det bästa som jag, Ida och Elin kan åstakomma just nu. På den här tiden. Med de här förutsättningarna. Det blir nog bra ändå. 

Ovido - Quiz & Flashcards