Ebbas dagbok

Alla inlägg den 11 april 2013

Av Ebba Eriksson - 11 april 2013 22:09

Ibland behövs inga böcker i personlig utveckling. Behövs inga kurser i stärka sin självkänsla. Behövs inga filmer som gör oss att må bra, inga steg-för-steg program i att lyssna på sin inre röst eller föreläsningar om positivt tänkande. Ibland är den enda som behövs ett telefonsamtal med en god vän. <3

Av Ebba Eriksson - 11 april 2013 20:31


En heldag med entreprenörskap. Hela Rex-festvåning fylld med drivna människor och en dag med föreläsningar, workshops, nätverkande, god mat och inspiration. Jag fick möjlighet att pitcha i två omgångar i Uminovas workshop. Det var mycket lärorikt och givande. Jag fick otroligt mycket bra, kritisk och tänkvärd feedback och det har lett mig till att få en hel del nya spännande kontakter. 


Dessutom bär jag med mig från denna dag en föreläsning av Teo Härlén om kreativitet. Han pratade om hur vi kan utvecklas i kreativitet, olika typer av kreativitet  och gav sådan inspirtion att det började klia i mina fingrar och jag ville kasta mig ut och se världen med mina nya ögon. Kreativitet är så frigöranade och spännande!


 

Ovido - Quiz & Flashcards