Ebbas dagbok

Alla inlägg den 17 april 2013

Av Ebba Eriksson - 17 april 2013 20:21

.... och ner som en pannkaka. Är väl så jag skulle vilja sammanfatta eftermiddagen.


Var så pepp på mötet jag skulle på och taggad på att höra med om ett projekt inför sommaren, men väl där fick jag reda på att det inte är helt klart att det ens blir något projekt. Allt beror på klartecken från en annan part. Åh vad det är jobbigt när bollen ligger hos någon annan. När någon har ens öde i sina händer och det är bara att vänta och vänta. Inget som jag kan göra något åt. Jag ska få besked innan slutet på denna vecka. Då kanske jag kan skriva lite mer om vad detta projekt går ut på, men tills dess ska jag hålla mina tummar på att det blir ett JA. Jag ska hålla både tummar och tår tills de blir alldeles blå!


Efter detta besked peppade jag igång mig själv med att gå på ett glatt danspass på IKSU. Dansade rumpan av mig på Zumba. Det var kul. Nu ska jag strax bädda ner mig; jag har några dagar av mycket jobb framför mig. Hotelljobb, vilket innebär tidiga morgnar. 

Av Ebba Eriksson - 17 april 2013 12:44

Snabb-lunch och nu iväg på ett mycket mycket spännande möte! Så taggad!! Berättar mer sen! :))

Ovido - Quiz & Flashcards