Ebbas dagbok

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Ebba Eriksson - 19 januari 2010 21:00

 

Vaknade hemma hos Kathy och John (och tur var väl det eftersom det var där jag gick och lade mig). Denna dag var avsedd för shopping på Clackamas Town center så efter en sen frukost skjutsade Kathy dit mamma, mig och mormor.  Vi hade en mycket rolig dag, vi tre-generations-flickorna. Vi hittade alla roliga saker att köpa. Jag tror att vi spenderade 1,5 timme inne på Forever 21. Det var så roligt att vi alla tre hittade fina saker därinne. Det känns så roligt att köpa lite kläder som (förhoppningsvis) ingen annan har där hemma. Vi börjar bli lite nervösa bara att vi kanske inte kommer får plats med allt i resväskorna hem. Risken finns att vi får köpa en till resväska.


Vi tog också en mumsig fika på Starbucks. Här kommer några bilder


    .

  Några av shoppingpåsarna.

Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards