Ebbas dagbok

Direktlänk till inlägg 4 april 2013

Sommar 2013?

Av Ebba Eriksson - 4 april 2013 21:51

Påsken är över och nu kan man verkligen börja planera inför sommaren. Min sommar är fortfarande oviss. Vet inte riktigt var jag kommer befinna mig. Umeå eller Bollnäs. Resa runt lite kanske. Har länge haft drömmar om att åka till USA i sommar, men får se hur det blir med jobb först. USA finns ju kvar vill jag mena. Sverige är också himla härligt på sommaren, så jag kommer verkligen inte lida av att bli kvar här. Hoppas på en sommar med chans att vara spontan. Göra lite avstickare hit och dit :) 


Samtidigt som det är lite oroande att inte veta hur det ska bli med jobb under sommaren, så blir det samtidigt lite spännande - då kan ju vad som helst hända! 

Förra sommare tog jag mig en spontan "tågluff" ner till Västkusten och hälsade bland andra på min fantastiksa vän Johanna i Göteborg. Efter några dagar längs västkusten korsade vi landet och dansade och partade på Öland. Vi crousade även runt i en cool bil på hela campingen och spelade dansbandsmusik. Så mycket tok och så mycket skoj! Mer sånna resor vill jag ha i sommar! 

   

 
 
Ingen bild

Maria

6 april 2013 19:57

Vilka härliga och fina bilder, och shiiit va brun du var Ebbis! :)

Ebba Eriksson

7 april 2013 22:46

Ja, ge mig sommar igen! :))

 
Ingen bild

Sina

7 april 2013 08:45

Vad sägs om att kanske komma till Berlin? Måste bli lite spontant i planeringen eftersom jag vet nog inte mycket om mina planer förrän juli men jag skulle älska att se dig igen gumman!

Ebba Eriksson

7 april 2013 22:46

Åh det skulle vara underbart att hälsa på dej!! :)) Jag tycker om att vara spontan och en resa till Berlin vore så kul!!! :)))

 
Ingen bild

Sina

8 april 2013 15:13

Underbart! Då får vi höra om det igen nån gång under sommaren :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebba Eriksson - 29 mars 2014 12:00

Nytt namn på bloggen!    Kika in denna: http://ebbas30sekunder.tumblr.com     ...

Av Ebba Eriksson - 23 mars 2014 23:14

Nya tider kräver ny blogg!  Kika in: http://ebbamatildaeriksson.tumblr.com   Bloggen har jag döpt till "30 sekunder Ebba". Tanken är att jag ska lägga upp ett inlägg om dagen, men då kan det vara allt från bilder, videos, citat eller blogginläg...

Av Ebba Eriksson - 26 februari 2014 23:31


Varför kan jag aldrig komma i säng i tid?! Klockan blir alltid på fel sida om dygnet innan jag gjort klart allt som ska göras och kommit till ro för att krypa ner i sängen. Det är tur att jag inte är  beroende av en viss mängd sömntimmar, och det är ...

Av Ebba Eriksson - 25 februari 2014 23:07

Börjar känna att min praktik närmar sig. Snart blir jag en Stockholmsbrud! Och kanske även en dataspelsnörd... Ska bli himla spännande. Jag börjar längta till att få skapa mig en vardag på ett nytt ställe. Har gjort det ett antal gånger tidigare ...

Av Ebba Eriksson - 11 februari 2014 20:07


Ikväll jag jag varit inspirationsföreläsare på Venture cups kickoff i Umeå. Det var himla kul! Kring 50 personer var samlade för att lära sig mer om denna fantastiska tävling. Jag hoppas att många anmäler sig och får vara med på detta fantastiska äve...

Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards