Ebbas dagbok

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Ebba Eriksson - 7 oktober 2009 23:15

Ursh ursh ursh vad klockan är mycket! Jag som skulle gå och lägga mig tidigt för att jag varit så trött hela dagen. Det blev så sent bara för att jag suttot vid datorn och kollat upp en massa roliga saker som jag och Peter kan göra är han kommer om två veckor:)


Eftersom jag är så trött blir det bara en lite kort resumé om vad jag gjort idag. Var på Sawgrass- där är affärerna fyllda med vinterkläder (jag fattar inte vad folk ska med långkappor, täckvästar, vantar och höga stövlar till här i värmen). Jag var supernära på att köpa ett par jeans och en fin skinnjacka, men hejdade mig i sista stunden. Vad ska jag med en skinnjacka till här? Just nu vill jag lägga pengarna på att göra saker istället för att hansla. Stor shoppa får jag göra alldeles innan jag åker härifrån.

-

Pilla bjöd mig på mat på Cheesecake factory. Vilket underbart ställe! Det är fantastisk god mat och för att inte tala om cheesecakes. De är gudomliga! Jag åt en med vit choklad, browniebotten och macadominötter. Mums mums musm! De har hela två sidor med oliks sorters cheesecakes allt från jordgubbs- till snickers-, till nött- till choklad-, till kakdegs-, till lime-cheesecake. Det finns allt! Om man någon gång kommer till USA så bör man uppleva the Cheesecake factory!

-

På eftermiddagen var vi på simning, sedan har vi ätit köttbullar, lekt med Junior, nattat Junior, tittat på TV, suttit vid dator, och nu sova! God natt!

Av Ebba Eriksson - 7 oktober 2009 10:30

Har stekt köttbullar som en tok! Dom blev supergoda!:)


Nu ska jag med Pilla till Ikea och handla svensk mat och sen ska vi till mitt favvo shoppingcenter: Sawgrass!


See U!

Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards