Ebbas dagbok

Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Ebba Eriksson - 18 oktober 2009 21:45

Hjälp vad jag lägger upp en massa bilder på blommor och träd. Det här börjar likna bloggen för "pensionerade trägårdsmästarnas riksförbund". Jag får ta och skärpa mig! Jag tycker dock väldigt mycket om att ta kort på alla vackra höstträd och underbara blommor som finns här. Men jag ska bli bättre på att lägga upp bilder på människor, jag antar att det är lite intressantare att titta på.



Av Ebba Eriksson - 18 oktober 2009 20:30

 


Det var en vacker höstdag här idag så jag med mig en karta och vandrade runt här i området för att bli lite mera hemmastad. Det var härligt att vandra omkring bland alla fina hus och alla halloweendekorationer.  Min promenad tog över två timmar och då han jag med att gå förbi kliniken där Christine jobbar, Linneas skola, Melanies hus plus Starbucks där jag köpte mitt favoritkaffe. Det var väldigt kul att vandra omkring med karta i hand, jag tycker det är spännande att följa en karta och se om man verkligen kommer till de platser som kartan visar ;) Dessutom är det ett bra sätt att få kontakt med människor. Det är bara att stå med en karta i handen och titta upp lite förvirrat så har man genast någon vid sin sida redo att hjälpa.

-

I kväll har vi haft besök igen. Denna gång av en kusin till Christine och Melanie, Tom med familj. Vi hade en trevlig middag (tortilla och tomatpaj) som avslutades med ”Pumpkin paj” , som jag tyckte var helt mycket god!

Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards