Ebbas dagbok

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Ebba Eriksson - 14 oktober 2009 15:30

Nu ar jag hemma hos Melanie. Vi har precis fatt de 2 smatjejerna att sova en liten stund och lilla bebisen slumrar ocksa. Sa vi sitter och pratar lite har nere. Melanies och Christines bror Kenny var har for en stund  sedan. Det var ganska kul for han hade ingen aning om vem jag var och att jag ens kommit hit. Han fragade om jag bodde i Portalnd och nar jag sa att jag bodde hos Christine och var fran Sverige blev han riktigt forvanat! Nar jag dessutom sa att jag var Monicas dotter och Maggans systerdotter gick det upp ett ljus for honom och han insag varfor han kande igen mig. det var lite lustigt faktiskt.


I morse foljde jag med Christine for att lamna Linnea pa hennes skola. Hon gar i skola 2 ganger i veckan. Efter det borjade jag och Christina pa att fixa nere i mitt rum. Vi satte upp lite fina tyger sa nu ar det

Ikvall ska vi alla till Kathy och ata middag. Det ska bli riktigt trevligt och jag ser verkligen fram imot det.

Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards