Ebbas dagbok

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Ebba Eriksson - 2 februari 2010 23:45


Jag började på att rensa i min garderob, men hu så svårt det är! Vissa kläder kan man relatera till någon speciell händelse så även om man inte kan ha de längre tar det emot att kasta bort dem. Jag har i alla fall gjort en hög som jag ska ge till Röda korset nu. Kläder som jag är trött på och som jag vet att jag inte kommer använda. Jag hittade också en hel del kläder som jag glömt bort att jag har. Det är alltid lika roligt.


Imorgon kommer Johanna hit. Det ska bli skojigt! Vi har mycket att ta ikapp. Hon blir här tills på torsdag så det blir nog väldigt trevligt. Jag längtar!

Imorgon kommer denna sötnöt på  besök.

Av Ebba Eriksson - 2 februari 2010 23:15

Idag kunde jag sova länge, eller i alla fall till klockan 10. Det var skönt, nu hoppas jag att min jetlag har försvunnit och att min sömn har kommit i fas igen.  Jag gick till Sporthallen för att simma lite. Avklarade 2,5 kilometer (100 längder) på 65 minuter vilket jag blev ganska stolt över eftersom det var första gången jag simmat på väldigt länge.


På eftermiddagen åkte jag till Sörljusne för att umgås med mamma och Veijo. Nils var också där och jag fick för första gången träffa hans flickvän Josefine- som är en super mysig och fin tjej och perfekt för Nils! Vi hade en långmiddag, jag tror vi satt vid matbordet i närmare 2 timmar. Älskar att göra det, bara sitta och prata om allt mellan himmel och jord. Vi åt kycklinggratäng men bacon och ris och en smarrig sallad. Mums!

Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards