Ebbas dagbok

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Ebba Eriksson - 15 februari 2010 21:23

I morgon blir det en riktig fixardag. Jag ska ta tag i saker och få dem gjorda. Ska börja med att göra upp en lista och sedan bena av den. Jag gillar listor. Det känns lättare att få struktur på allt som ska göras och att verkligen hinna med dem.


Nu har jag anmält mig till Högskoleprovet den 10 april. Kan vara bra att få det gjort igen. Jag hoppas på en höjning från förra året. 

Av Ebba Eriksson - 15 februari 2010 21:18

Nu har jag pratat med min underbara amerikanska familj i en timme över Skype. Kändes väldigt kul. Bäst av allt är att jag kommer få träffa dem innan det här året tar slut. De kommer nämligen hit den 12:te december och stannar över jul och nyår. Hur kul är inte det?! 


  

'

Om 10 månader får jag se dem igen! :) 

Av Ebba Eriksson - 15 februari 2010 19:45

Idag vaknade jag och mådde ap-illa! Jag tänker inte dela med mig av några detaljer här, men jag kan säga att gårdagens middag tog fel väg ut. Ingen trevlig upplevelse. Jag vaknade och ville mest bara dö.


Några timmar till med sömn gjorde att jag kände mig lite bättre, men fortfarande inte tillräkligt stark för att göra något annat än att ligga i sängen. Jag tog fram lite gamla filmer från danstävlingar och tittade igenom dem. Det kändes nostalgiskt och roligt. Jag insåg hur mycket jag längtar tillbaka till dansen.


Efter några koppar te bestämde jag mig för att förflytta mig till badkaret. Tappade upp ett varmt bad med mycket skum, tände ljus och rökelser och knappade in den mysigaste spellistan på Spotify. Härligt kändes det.


Efter badet kände jag mig så gott som återställd igen. Kändes verkligen skönt. Det var en kosig dag det här.

Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards