Ebbas dagbok

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Ebba Eriksson - 8 februari 2010 10:30

Dålig, dålig dålig har jag varit på att uppdatera bloggen den senaste veckan. Men jag har hela tiden dragit mig för att sätta mig vid datorn. Det har alltid varit så mycket annat jag velat göra och personer att umgås med.


Det känns som om jag helt och hållet har stält in mig här hemma nu. Det känns mysko att det vara var en vecka sedan jag kom hem - känns nästan som om jag

alltid varit hemma. Konsigt det där, hur kroppen och knoppen ställer in sig fort.


Förra vecka var min slappar-vecka, men nu ska jag ta fart på allvar. Nu blir det jobbsök och framtidsplanering för hela slanten! Idag blir det nog många timmar framför datorn. Ska kolla upp lite om utbildningar, komplitera CV och lusläsa platsbansken. Det känns inte som en så värst upphetsande dag, men jag ser fram imot kvällen då det blir träning tillsammans med Bea på gymmet.

Av Ebba Eriksson - 8 februari 2010 08:30

Helgen var härlig. På fredagskvällen bjöd jag och Peter hem Nils och Josefin på middag. Det var mycket trevligt. Vi åt tacopaj, såg film, spelade spel och hade väldigt kul.


På lördag åkte jag och Peter till Korskrogen där vi blev kvar tills i morse. Vi passade på att besöka släktingarna. Vi träffade bl.a nyfödda lilla Klara och stolta storasyster Signe. Det var riktigt härligt att träffa alla igen!

Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards