Ebbas dagbok

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Ebba Eriksson - 19 februari 2010 20:01

Det var riktigt roligt att jobba idag. Jobbade med bara nya ansikten men det var riktigt trevliga människor och vi hade så kul. Det kändes skönt att jag kom in i rutinerna så snabbt- jag har väl det där med kassaapparaten, diskmaskinen och kaffebryggaren i ryggmärgen nu.


Nu har det varit fredagsmys med pappa. Han lagade en riktig lysmiddag med baconinlindan kycklingfilé, bandspagetti, stekt lök och paprika och gorgonsolasås. Mumisgt!! Det var mycket trevligt att ha en middag på tu man hand med pappsen - det var länge sen sist.


Nu tar jag strax tåget till Ljusdal för att sedan komma till Korskrogen och Peter. I morgon blir det tävling. Om jaginte avlider utav dansabstinens kommer kvällen avslutas på 20-års fest hos Micke! :)


 

Fredagsmys med pappa!

Av Ebba Eriksson - 19 februari 2010 08:14

Det var lite motigt att gå upp klockan 06.00 i morse, men jag fick genast energi när jag tänkte på att jag ska iväg och jobba idag!


Snart börjar jag, bäst att kila. Vi hörs ikväll!!

Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards